Ώκλαντ: Πλήρως ηλεκτρικός ο στόλος επιβατηγών πλοίων μέχρι το 2040

Το Ώκλαντ θα λανσάρει τα πρώτα ηλεκτρικά του πορθμεία το 2024, ενώ ο στόλος του στο νερό θα εξηλεκτριστεί πλήρως έως το 2040.

Ακούστε το άρθρο

Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας επιβεβαίωσε ότι το Ώκλαντ θα παραλάβει τα πρώτα του ηλεκτρικά πορθμεία έως το 2024. Η πόλη σχεδιάζει να είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρικός ο στόλος της με επιβατηγά οχηματαγωγά μέχρι το 2040.

Έτσι τοπική εταιρεία ναυτιλιακής τεχνολογίας EV Maritime συνεργάστηκε την Danfoss Editron σε αυτό το έργο. Για να δούμε όμως μαζί περισσότερες πληροφορίες για μια πόλη που θα αλλάξει μορφή στα πλεούμενα της.

Prinsesse Benedikte: To μεγαλύτερο υβριδικό πλοίο στον κόσμο

Τα νέα ηλεκτρικά σκάφη στο Ώκλαντ θα μπορούν να μεταφέρουν έως και 200 ​​επιβάτες

Τα ηλεκτρικά πορθμεία βρίσκονται υπό ανάπτυξη για σχεδόν τρία χρόνια από την EV Maritime. Αλλά η υπουργός Ενέργειας, Μέγκαν Γουντς, έκανε την σχετική ανακοίνωση έξω από τον τερματικό σταθμό των πορθμείων, στο κέντρο της πόλης αυτή την εβδομάδα.

Έτσι τα νέα σκάφη μήκους 24 μέτρων θα μπορούν να μεταφέρουν έως και 200 ​​επιβάτες και να ταξιδεύουν με ταχύτητες έως 25 κόμβους, σχεδόν 43 χλμ./ώρα. Μάλιστα η EV Maritime λέει ότι θα χρησιμοποιήσει σύνθετα υλικά μεγαλύτερης διάρκειας.

Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο στο παρθενικό του ταξίδι στην Κίνα

Η Danfoss δημιουργεί το ηλεκτρικό ναυτικό σύστημα διαχείρισης ενέργειας και ισχύος που περιλαμβάνει μετατροπείς, μηχανές πρόωσης, DC-link, μετασχηματιστές και σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Η πρόωση των σκαφών θα ξεκινά από τέσσερις προωθητές που λαμβάνουν ενέργεια από τους κινητήρες.

Το τμήμα Editron της Danfoss θα παρέχει επίσης μια ανεξάρτητη μπαταρία που θα παρέχει αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια στους κινητήρες ανεξάρτητα από το στάδιο φόρτισης και την τάση της μπαταρίας.

Η ηλεκτρική εμπορική λειτουργία των Editron και EV Maritime θα ταξιδέψει και σε άλλες περιοχές

Ο Philipp Fedorov, διευθυντής ναυτιλιακών πωλήσεων του τμήματος Editron της Danfoss, προβλέπει την διεύρυνση της εμπορικής λειτουργίας των ηλεκτρικών πλοίων μετά το Ώκλαντ.

«Οι μπαταρίες μπορούν να αλλάξουν εύκολα. Επιπλέον, διαφορετικοί κατασκευαστές μπαταριών μπορούν να προσθέσουν εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Όπως είναι για παράδειγμα οι κυψέλες καυσίμου. Αυτή η ιδέα, την αναπτύξαμε από κοινού με την EV Maritime. Και έτσι θα είναι εύκολο να αναπαραχθεί και να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε τοποθεσία και περιβάλλον».

Uber Boat: Υβριδικά σκάφη για μετακινήσεις στο Λονδίνο

Ο Υπουργός Woods επιβεβαίωσε χρηματοδότηση 27 εκατομμυρίων δολαρίων από την Αρχή Ενεργειακής Απόδοσης (EECA). Τα χρήματα αυτά θα καλύψουν περίπου του 75% του κόστους κατασκευής των δύο ηλεκτρικών πορθμείων.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι το Ώκλαντ είναι η πιο πυκνοκατοικημένη αστική περιοχή της χώρας. Διαθέτει δύο μεγάλα λιμάνια με πολλές υπηρεσίες πλοίων με εμπορική λειτουργία.

abb_img