Test Drive || Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Value for money!

Δοκιμάζουμε το Dacia Duster LPG με τον κινητήρα διπλού καυσίμου που αποδίδει 100 ίππους και ενθουσιαζόμαστε με την οικονομία που προσφέρει.

Μπορεί το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας να την έχει δει… ηλεκτρικά, ωστόσο αρκετοί κατασκευαστές εξερευνούν και άλλες εναλλακτικές. Επιπλέον, ο Duster συνέβαλλε στην αναγέννηση της Dacia και εκείνη το φρέσκαρε στη σημεία, ενώ το εφοδίασε με ακόμη πιο οικονομικούς και οικολογικούς κινητήρες.

Για παράδειγμα το Duster LPG της δοκιμής μας, το οποίο αποδίδει 100 ίππους με κατανάλωση 6,3-6,5 λτ./100 χλμ. (βενζίνη) και 8,1-8,5 λτ./100 χλμ. (LPG).

Test Drive || Dacia Jogger 1.0 TCe LPG: Τα κάνει όλα και συμφέρει!

Σύγχρονο και δυναμικό πρόσωπο το Dacia Duster

Το Dacia Duster από την πρώτη στιγμή που συστήθηκε στην αγορά, ξεχώριζε με την επιβλητική εμφάνιση του. Στην ανανεωμένη του έκδοση διαθέτει ένα πιο τονισμένο εμπρόσθιο τμήμα. Πιο συγκεκριμένα αυτό που κάνει εντύπωση είναι τα φωτιστικά σώματα με τα LED ημέρας σε σχήμα «Y», όπως επίσης και η τρισδιάσταση μάσκα.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η σχεδίαση των νέων φωτιστικών σωμάτων, καθώς και το νέο σπόιλερ. Το αθλητικό παρουσιαστικό συμπληρώνουν οι νέες ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών.

Dacia Spring: Νέα… Extreme έκδοση με 65 ίππους

Βελτιωμένη η ποιότητα της καμπίνας

Οι άνθρωποι της Dacia έδωσαν τη δέουσα προσοχή και στην καμπίνα του Duster. Η διαφορά της ποιότητας είναι εμφανής, μιας και έχουν χρησιμοποιηθεί καλύτερα υλικά για την κατασκευή του ταμπλό. Το πρώτο στοιχείο που θα παρατηρήσετε είναι η νέα οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η λειτουργία της είναι απλή, εύχρηστη, με καλύτερα γραφικά από πριν.

Dacia Jogger Hybrid 140: Το 2023 και με 900+ χιλιόμετρα αυτονομία

Ο οδηγός κάθεται ψηλά, απολαμβάνει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ θα καταλήξει εύκολα στη θέση που τον βολεύει χάρη στο εύρος των ρυθμίσεων. Για την αλλαγή του καυσίμου (από βενζίνη σε LPG και το αντίστροφο) αριστερά από το τιμόνι υπάρχει ο διακόπτης του LPG. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση, την αυτονομία, τη διανυθείσα απόσταση με το υγραέριο και το καύσιμο στο ρεζερβουάρ, είναι στον πίνακα οργάνων, όπως ακριβώς και για τη βενζίνη.

Η Dacia «τρολάρει» την BMW!

Test Drive || Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Value for money!

Το Dacia Duster φιλοξενεί άνετα 5 επιβάτες

Στα πλεονεκτήματα του Dacia Duster είναι και οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Πέντε ενήλικες είναι άνετοι στο σαλόνι του Duster, ενώ υπάρχει και ικανοποιητικός χώρος αποσκευών. Το πορτ-μπαγκάζ των 478 λίτρων είναι μεγάλο, τετραγωνισμένο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Επιπλέον, κάτω από το δάπεδο υπάρχει το ρεζερβουάρ των 49 λίτρων του LPG.

Η μυστική συνταγή επιτυχίας του Dacia Sandero

Test Drive || Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Value for money!

Επαρκής και οικονομικός ο 1.000άρης TCe

Το μυώδες Dacia Duster κινεί ο 1.0 TCe LPG κινητήρας των 100 ίππων και των 170 Nm ροπής. Ένα γνώριμο 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο, που επιταχύνει το Duster στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 13,8 δευτερόλεπτα με LPG και σε 15,1 δευτερόλεπτα με βενζίνη. Η ελαστικότητα του κινητήρα συνδυαστικά με την σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, βοηθούν τον οδηγό να προσπεράσει με άνεση.

Νέα χρώματα και υλικά από τη Dacia

Στα θετικά γνωρίσματα του κινητήρα είναι και η απουσία κραδασμών, στοιχείο που συμβάλλει στην άνεση των επιβατών. Σε ότι αφορά τη μεικτή κατανάλωση, η Dacia ανακοινώνει 6,3-6,5 λτ./100 χλμ. για βενζίνη και 8,1-8,5 λτ./100 χλμ. για LPG. Λόγω του εργοστασιακού LPG το Dacia Duster κυκλοφορεί ελεύθερα στον Δακτύλιο, ενώ τα δύο ρεζερβουάρ καυσίμου των 50 λίτρων της βενζίνης και των 49 λίτρων του LPG, αυξάνουν σημαντικά τη συνολική αυτονομία.

Dacia: 2 νέα μοντέλα στα σκαριά!

Test Drive || Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Value for money!

Σταθερό σε κάθε περίπτωση

Ένα ακόμη στοιχείο που διακρίνει το Dacia Duster είναι και η πολύ καλή οδική συμπεριφορά του. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι ιδανική, φιλτράρει εξαιρετικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς την παραμικρή ενόχληση για τους επιβάτες. Στον αυτοκινητόδρομο το Duster ταξιδεύει ξεκούραστα, με την ηχομόνωση να ικανοποιεί ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.

Σε ορεινές διαδρομές τα πάει εξίσου καλά, με την πρόσφυση να είναι πολύ καλή, ενώ σε λογικά επίπεδα είναι και οι κλίσεις του αμαξώματος. Η υποστροφή είναι το κύριο χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς, φαινόμενο που «εξαφανίζει» διακριτικά το ESP. Τα φρένα με τα ταμπούρα πίσω ικανοποιούν με την απόδοσή τους.

Τέλος, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 217 χιλιοστών, επιτρέπει στο Duster την άνετη κίνηση ακόμη και σε… ζόρικο χωματόδρομο. Απλά μην το παρακάνετε γιατί δεν είναι 4κίνητο και δεν έχει και ρεζέρβα.

Το Dacia Manifesto δείχνει το μέλλον!

Test Drive || Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Value for money!

Ο ορισμός του value for money

Το Dacia Duster είναι το μοντέλο που έδωσε νέα πνοή στη Dacia. Το δημοφιλές SUV αποτελεί μία άκρως value for money επιλογή, καθώς προσφέρει χώρους, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αλλά και οικονομία κατά την κίνηση. Και όλα αυτά με τιμή που ξεκινάει από τα 20.390 ευρώ. Τιμή χαμηλότερη από των υπολοίπων μικρομεσαίων SUV της αγοράς!

abb_img
spot_img