Το Hydrogenia είναι το πρώτο υδρογονοκίνητο σκάφος παραγωγής της Νότιας Κορέας

Το πρώτο εμπορεύσιμο ηλεκτρικό πλοίο της Νοτίου Κορέας που κινείται με υδρογόνο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό στο φετινό Διεθνές Σόου Θαλασσίων Σκαφών στο Μπουσάν.

Το Hydrogenia αναπτύχθηκε από την Vinssen και τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα της Danfoss Editron.

Η Vinssen σχεδιάζει να ναυπηγήσει άλλα πενήντα ηλεκτρικά σκάφη, με αυτήν την τεχνολογία, τον επόμενο χρόνο.

Το Hydrogenia έχει μήκος, σχεδόν, 10 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει έως και έξι επιβάτες. Έχει τη δυνατότητα να κινείται με ταχύτητα πλεύσης 10 κόμβων την ώρα για έξι ώρες.

Διαβάστε επίσης: Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό φέρι μποτ του κόσμου βρίσκεται στη Νορβηγία

Πέρασε με επιτυχία τις δοκιμασίες που υποβλήθηκε στο Κέντρο Ερευνών Υδρογόνου στο Ulsan, τη μοναδική εγκατάσταση στη Νότια Κορέα όπου εξειδικεύονται στην τεχνολογία υδρογόνου.

«Η παρουσίαση του σκάφους Hydrogenia καταδεικνύει τον σημαίνοντα ρόλο που παίζουμε στη θαλάσσια ηλεκτροκίνηση, και στον τομέα της τεχνολογίας υδρογόνου, αλλά και στα ηλεκτροκίνητα σκάφη με μπαταρίες.

Θα συνεχίσουμε να βοηθούμε τη Νότια Κορέα στην προσπάθειά της να επιτύχει τον στόχο της για μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050, συνεισφέροντας στην ολοένα και αυξανόμενη τάση εξηλεκτρισμού των μεταφορών της χώρας, με εξειδίκευση στη ναυπήγηση», δήλωσε  Διευθυντής της Danfoss στη Βορειοανατολική Ασία, Steve Kim.

Ο CEO of Vinssen, Chil Han Lee, πρόσθεσε: «Εάν η αρωγή της κυβερνητικής πολιτικής και των κρατικών θεσμών στην εμπορευματοποίηση των υδρογονοκίνητων ηλεκτρικών πλοίων συνεχιστεί, θα έχει ως αποτέλεσμα την εδραίωση της Νότιας Κορέας σε παγκόσμιο παίκτη στον τομέα της υδρογονοκίνητης τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης: Οι Κινέζοι κατασκευάζουν το μεγαλύτερο ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο

Πρόσφατα

Δημοφιλή