Volkswagen: Καταργεί μοντέλα με θερμικούς κινητήρες

H Volkswagen θα καταργήσει το 60% των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα στραφεί στα περισσότερο κερδοφόρα premium μοντέλα.

Ακούστε το άρθρο

Ο όμιλος Volkswagen θα καταργήσει δεκάδες μοντέλα αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα εστιάσει στην κερδοφορία. Ουσιαστικά, θα παράγει premium μοντέλα, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, αν και θα πουλάει λιγότερα αυτοκίνητα συνολικά.

Volkswagen και SEAT επενδύουν στην Ισπανία 7 δισ. ευρώ!

Ο στόχος της Volkswagen

Τα επόμενα 8 χρόνια ο όμιλος Volkswagen θα μειώσει κατά 60% τη γκάμα των αυτοκινήτων του με κινητήρες βενζίνης και diesel. Την εν λόγω γκάμα αποτελούν περισσότερα από 100 μοντέλα από διάφορες μάρκες.

Η Volkswagen, επομένως, στοχεύει κατά τον Arno Antlitz, CEO του Ομίλου, περισσότερο στην ποιότητα και το κέρδος παρά στον όγκο και το μερίδιο αγοράς. Επιπλέον ,τονίζει ότι η ανάπτυξη δεν αποτελεί πια βασικό στόχο.

Η παρουσίαση του ID.5 «μπαίνει» στον πάγο!

Η προηγούμενη στρατηγική

Το Volkswagen ID.5 «πεντάστερο» στο EuroNCAP

Η στρατηγική της Volkswagen μέχρι πρότινος απαιτούσε την αύξηση των κερδών με πωλήσεις περισσότερων αυτοκινήτων κάθε χρονιά ακόμα και με μεγάλη έκπτωση. Στόχευε, δηλαδή, στην παγκόσμια κυριαρχία μέσω του μεγάλου αριθμού πωλήσεων.

VW ID. Software: Έκδοση 3.0

Χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης στρατηγικής αποτελεί το γεγονός ότι ο Όμιλος διατήρησε την παρουσία σε μη κερδοφόρες αγορές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής. Διοχέτευε, δηλαδή, την αγορά με νέα μοντέλα, τα οποία όμως επί της ουσίας προκαλούσαν ζημιές.

Τα κέρδη των βιομηχανιών λόγω ελλείψεων

Η έλλειψη των ημιαγωγών (τσιπ) οδήγησε τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε μείωση παραγωγής και αύξηση των τιμών. Με αυτό τον τρόπο ενώ πούλησαν λιγότερα οχήματα το 2021, είχαν αξιοσημείωτα κέρδη.

Για αυτό, λοιπόν το λόγο ο όμιλος Volkswagen έδωσε προτεραιότητα στην παραγωγή μοντέλων της Audi και της Porsche, τα οποία αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος.

VW: «Sold out» τα ηλεκτρικά της μοντέλα!

Επένδυση Volkswagen στα EVs

Η επένδυση των 52 δισ. ευρώ στα ηλεκτρικά οχήματα δεν αφορά την αύξηση του όγκου πωλήσεων. Στοχεύουν δηλαδή και στις μονάδες παραγωγής. Τέλος, κατά τον CEO του VW Group, μετασχηματίζουν τη γραμμή παραγωγής κατάλληλα, για τη δυνατότητα κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων σε συγκεκριμένα εργοστάσια.

 

abb_img