Νικητής ο Kalle Rovanpera στο πιο δύσκολο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Έπειτα από πολλές ανατροπές, σκληρές μάχες και ένα λασπωμένο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, o Φινλανδός οδηγός ήταν ο μεγάλος νικητής.

Ακούστε το άρθρο

Tο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στην επέτειο για τα 70 χρόνια του, τα είχε όλα: ανατροπές, αγωνία, θέαμα και έντονες συγκινήσεις. Σε μία δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα, η οποία ζει ακόμη τις συνέπειες των ακραίων καιρικών φαινομένων και θρηνεί θύματα, η φετινή διοργάνωση ήταν μία ηλιαχτίδα αισιοδοξίας. Ωστόσο, οι θεατές έδωσαν το βροντερό «παρών», τόσο στην ΕΚΟ Super Special Stage, όσο και στα βουνά της Ελλάδας.

Μάλιστα, το ίδιο ανέφερε και ο νικητής του αγώνα, Kalle Rovanpera:

«Ήταν μία καταστροφική εβδομάδα για τον ελληνικό λαό. Προσπαθήσαμε να συνεχίσουμε κανονικά τον αγώνα για να δώσουμε λίγη χαρά στον κόσμο. Ήταν εκπληκτικό που υπήρχαν τόσο πολλοί θεατές στις ειδικές διαδρομές για να μας υποστηρίξουν, ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες. Εμείς τους ευχόμαστε τα καλύτερα».

Σε ένα πρωτόγνωρο σκηνικό με λασπωμένες διαδρομές και εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, 69 πληρώματα έδωσαν επικές μάχες. Έτσι, τίμησαν στο έπακρο τα γενέθλια ενός θεσμού, ο οποίος όχι άδικα είναι γνωστός ως το «Ράλλυ των Θεών». Προφανώς, όλοι οι οδηγοί έδωσαν συγχαρητήρια και ευχαρίστησαν τη διοργάνωση, η οποία έκανε απίστευτη δουλειά για να διεξαχθεί απρόσκοπτα ο αγώνας.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Στον Kalle Rovanpera η υπερειδική της Πλατείας Νερού!

Νικητής ο Kalle Rovanpera στο δυσκολότερο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Οι μάχες του Rovanpera στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ο νεαρός Φινλανδός είχε σπουδαία μάχη με τους Thierry Neuville και Sebastien Ogier. Τουλάχιστον, μέχρι τη στιγμή που οι 2 αντίπαλοί του γνώρισαν το σκληρό πρόσωπο του αγώνα και βγήκαν εκτός μάχης. Έπειτα, δεν είχε κανένα πρόβλημα να διαχειριστεί τη διαφορά που είχε από τους υπόλοιπους, σημειώνοντας την τρίτη φετινή του νίκη. Και μάλιστα, αυτή αποτελεί μία επικράτηση που τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του.

Σημαντικό βήμα για τη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών πραγματοποίησε η Toyota Gazoo Racing. Ειδικότερα, ο Elfyn Evans συμπλήρωσε το εμφατικό «1-2» της ιαπωνικής ομάδας στα ελληνικά χώματα. Ο Βρετανός αντιμετώπισε προβλήματα που του κόστισαν πολύτιμο χρόνο, αλλά κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Dani Sordo. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Συνάντηση του Γ. Βρούτση με τον πρόεδρο της FIA

Ο Ισπανός έφερε το «εργοστασιακό» i20 N Rally1 στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Ott Tanak με το M-Sport Ford Puma Rally1. Ο Εσθονός έχασε κάθε ελπίδα για νίκη μόλις από τη δεύτερη μέρα, λόγω της ποινής χρόνου που πήρε έπειτα από μηχανικό πρόβλημα. Παρ’ όλα αυτά, έμεινε στη μάχη και έλαβε την τέταρτη θέση, παίρνοντας το καλύτερο προσωπικό αποτέλεσμα των τελευταίων μηνών. Τέλος, οι Lappi με Hyundai i20 N Rally1 και Katsuta με Toyota GR Yaris Rally1 συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα.

Έτοιμοι για την ΕΚΟ Super Special Stage του Ράλλυ Ακρόπολις;

Οι νικητές στις κατηγορίες WRC2 και JWRC

Οι σκληρές ελληνικές επιφάνειες ταλαιπώρησαν και τα πληρώματα της κατηγορίας WRC2, με τον Andreas Mikkelsen να πετυχαίνει μία εμφατική νίκη. Ο Νορβηγός οδηγός είχε 3 κλαταρίσματα την πρώτη ημέρα, αλλά στη συνέχεια απογείωσε το Skoda Fabia RS Rally2. Με αυτόν τον τρόπο, κατάφερε να σημειώσει την τρίτη φετινή του νίκη στην κατηγορία. Πίσω του, ακολούθησαν οι Gus Greensmith και Yohan Rossel, με Skoda Fabia RS Rally2 και Citroen C3 Rally2, αντίστοιχα.

Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κρίθηκε ο τίτλος στην κατηγορία Νέων (JWRC), με την εξέλιξη του αγώνα να θυμίζει θρίλερ. Το μεγάλο φαβορί, ο Ιρλανδός William Creighton, εγκατέλειψε την πρώτη ημέρα, φέρνοντας σε θέση ισχύος τον Laurent Pellier. Ωστόσο και αυτός εγκατέλειψε την τρίτη μέρα από μηχανικό πρόβλημα, αφήνοντας τον Diego Dominguez στην πρώτη θέση. Όμως, η επιστροφή του Creighton υπό καθεστώς SuperRally του επέτρεψε να παραμείνει στο παιχνίδι, πανηγυρίζοντας στο τέλος τον τίτλο του Πρωταθλητή Νέων.

Η Ford στη «μάχη» του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023

Άφθονο θέαμα και από τα ελληνικά πληρώματα

Από ελληνικής πλευράς, οι σκληρές ειδικές διαδρομές του αγώνα οδήγησαν σε εγκατάλειψη αρκετά πληρώματα που επιδίωκαν τη διάκριση. Ωστόσο, πρώτος τερμάτισε ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το MSport Ford Puma Rally1.

Ειδικότερα, ο οδηγός ακολούθησε τον δικό του ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αποφεύγοντας τα προβλήματα. Πίσω του, πάντα σε επίπεδο άτυπης ελληνικής κατάταξης, ακολούθησε ο Χρυσόστομος Καρέλλης με το Citroen C3 Rally2. O Καρέλλης οδήγησε έξυπνα και τις 3 μέρες, συνδυάζοντας το αποτέλεσμα με την ουσία.

Η Toyota Hellas στο πλευρό και του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Άτυχος στάθηκε και ο Νώντας Καρανικόλας, ο οποίος εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση στο Ford Fiesta Rally3. Μάλιστα, μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν τρίτος ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα. Έπειτα, η θέση πέρασε στα χέρια του Θέμη Χαλκιά, με το εντυπωσιακό Renault Clio Rally3. Τέλος, στην κλάση RC4 η νίκη κατέληξε σε ελληνικά χέρια και συγκεκριμένα σε αυτά του Σάββα Λευκαδίτη. Ο οδηγός ξεπέρασε με επιτυχία τη δοκιμασία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, πίσω από το τιμόνι του Peugeot 208 Rally4.

abb_img