Ελλάδα: 25.000 φορτιστές έως το 2030!

Στην Ελλάδα θα εγκατασταθούν 25.000 φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, στο πλαίσιο της βελτίωσης των υποδομών για την ηλεκτροκίνηση.

Ακούστε το άρθρο

Στο συνέδριο Green Mobility, το οποίο έλαβε χώρα υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ενημερωθήκαμε για το σχέδιο της κυβέρνησης σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

Μάλιστα, ένας από τους στόχους του σχεδίου είναι οι υποδομές για εύκολη φόρτιση. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα θα τοποθετηθούν 25.000 φορτιστές έως το 2030. Επιπλέον, το σχέδιο που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έχει 4 στόχους.

8.790 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 1.200 φορτιστές στην Ελλάδα

Ανανέωση του γερασμένου στόλου

Η κυβέρνηση επιθυμεί την ανανέωση του γερασμένου στόλου τόσο στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, όσο και στα Ταξί, καθώς και τις δημόσιες συγκοινωνίες. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία, η Ελλάδα διαθέτει το μεγαλύτερο ποσοστό μεταβολής στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Επιπλέον, η κυβέρνηση εξετάζει την αγορά λεωφορείων υδρογόνου, ενώ μέσα στο 2023 θα παραλάβει τα πρώτα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Φορτιστές και άμεσα στην Ευρώπη!

Η Ελλάδα αποκτά 25.000 φορτιστές

Ο επόμενος στόχους του Υπουργείου αφορά την αύξηση των υποδομών φόρτισης. Μάλιστα, ο στόχος μέχρι το 2025 είναι η εγκατάσταση 12.000 φορτιστών. Επιπλέον, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, η Ελλάδα θα διαθέτει 25.000 φορτιστές μέχρι το 2030.

Δακτύλιος: Ποιοι θα κυκλοφορούν ελεύθερα;

Παράλληλα, στο πλαίσιο παροχής διευκολύνσεων στους χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων, το Υπουργείο θα λανσάρει το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα, η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και για κινητά τηλέφωνα. Τέλος, ήδη από τον Ιούλιο του 2021 υπάρχει η ΚΥΑ που προβλέπει τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη λειτουργία συνεργείων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Λεωφόρος Κηφισού: Συνέχεια των εργασιών

Ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, δήλωσε:

«Είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο. Έχουμε κάνει άλματα στην ηλεκτροκίνηση, υπάρχει όμως ένα σοβαρό ζήτημα το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Αυτό αφορά την επάρκεια του δικτύου. Μάλιστα, τα ερωτήματα για την επάρκεια του δικτύου, δεν αφορούν μόνο σε εθνικό, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και επηρεάζουν τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης».

abb_img