Εταιρεία στην Ινδία εγκατέστησε σταθμούς φόρτισης στα Ιμαλάια σε ύψος 3.000 μέτρων

Η περιοχή Ladakh στη βόρεια Ινδία είναι μέρος της περιοχής του Κασμίρ. Είναι, επίσης, ένας τουριστικός προορισμός, με εκπληκτικό τοπίο, βουδιστικούς χώρους και οικοτουρισμό.

Και τώρα, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν να περιηγηθούν στους δρόμους μεγάλου υψομέτρου που περιβάλλονται από βουνά, επειδή ένα δίκτυο σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων έχει εγκατασταθεί κατά μήκος της διαδρομής Manali-Leh, το οποίο περιλαμβάνει πέντε από τα πιο ψηλά περάσματα στον κόσμο.

Δεκαπέντε από τους σταθμούς φόρτισης εγκαταστάθηκαν σε υψόμετρο μεγαλύτερο των 3.000 μέτρων

Τα σημεία φόρτισης εγκατέστησε η EV PowerBank, η οποία ανήκει στην Shuchi Anant Virya, μια κοινοπραξία μεταξύ της Litium Urban Technologies με έδρα το Μπανγκαλόρ και της Urban Technologies που πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους λύσεων κινητικότητας στην Ινδία.

Συνεργάζεται, επίσης, με την εταιρεία Fourth Partner Energy που διαχειρίζεται ηλιακή ενέργεια και έχει έδρα το Hyderabad.

Διαβάστε επίσης: Ανάλυση: Το μέλλον της ευρωπαϊκής αγοράς φόρτισης και η αντικατάσταση των πρατηρίων υγρών καυσίμων

Δεκαοχτώ φορτιστές τύπου 1 και τύπου 2 τοποθετήθηκαν κατά μήκος 1.800 χλμ. μέσα σε 10 ημέρες.

Δεκαπέντε από τους σταθμούς φόρτισης EV εγκαταστάθηκαν σε τοποθεσίες που βρίσκονται σε υψόμετρο μεγαλύτερο των 3.000 μέτρων.

Η ομάδα του PowerBank στο Leh

Η ομάδα εγκατάστασης οδήγησε ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να εγκαταστήσει τα σημεία φόρτισης και στη συνέχεια τα χρησιμοποίησε για να φορτίσει τα αυτοκίνητα κατά μήκος της πορείας.

Είναι άλλωστε γνωστό ότι καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών και των τουριστών έχει αυξηθεί κατά μήκος των γραφικών διαδρομών των Ιμαλαΐων, η ρύπανση που προκαλείται από τα ορυκτά καύσιμα έχει αυξηθεί σημαντικά, προκαλώντας περιβαλλοντικές ζημιές.

Ο Sanjay Krishnan, ιδρυτής της Lithium Urban Technologies, δήλωσε σχετικά: “Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, ο πρωταρχικός στόχος της PowerBank είναι να διασφαλίσει ότι θα μετατρέψουμε τουλάχιστον το 50% της κυκλοφορίας των οχημάτων σε ηλεκτρικά οχήματα και θα μειώσουμε σημαντικά τις εκπομπές ρύπων στις περιοχές Ladakh στους επόμενους 36-48 μήνες. Επιδιώκουμε, επίσης, να επιτύχουμε μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα – αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ηλεκτρικής ενέργειας σε μεγάλες αποστάσεις”.

Ο Vivek Subramanian, συνιδρυτής και εκτελεστικός διευθυντής της Fourth Partner Energy, δήλωσε: “Η Ινδία κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα της κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά υπάρχει πολύς χώρος για κάλυψη στο μέτωπο της υποδομής. Μέσω της  PowerBank, προσπαθούμε να καλύψουμε τις ανάγκες της χώρας με προσιτά σημεία φόρτισης EV που είναι εύκολα στη χρήση”.

Διαβάστε επίσης: Το Michigan στοχεύει να κατασκευάσει τον πρώτο δημόσιο δρόμο με ασύρματη φόρτιση στις ΗΠΑ

Και συνέχισε λέγοντας: “Οι φορτιστές μας είναι ενσωματωμένοι σε μια εφαρμογή που βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη. Τελικά, ο στόχος είναι να τροφοδοτήσουμε αυτούς τους φορτιστές χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από το δίκτυο. Για την ομάδα της PowerBank, η επιτυχής εγκατάσταση αυτών των φορτιστών αντικατοπτρίζει την ικανότητά μας να εξηλεκτρίσουμε τα πιο δυσπρόσιτα σημεία τη Ινδίας”.