H Ford ετοιμάζεται να κάνει… «burnout»!

H Ford αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν «ψυχή», εξελίσσοντας ένα εντυπωσιακό σύστημα burnout και των 4 ελαστικών!

Ακούστε το άρθρο

Χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία του τμήματος Ford Performance και «ακούγοντας» τις απαιτήσεις των καταναλωτών, η Ford εντυπωσιάζει το κοινό ξανά. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέθεσε τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) για μια… πρωτότυπη λειτουργία στα ηλεκτρικά μοντέλα της.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία είναι σε διαδικασία εξέλιξης ενός συστήματος, το οποίο μπορεί να θερμάνει τα ελαστικά ενός ηλεκτρικού οχήματος. Προφανώς, μιλάμε για μία παραλλαγή του γνωστού «burnout», το οποίο θα χρησιμεύει όταν το ηλεκτρικό όχημα είναι στην πίστα. Επιπλέον, αποτελεί ένα σύστημα που θα κάνει τους λάτρεις της «παλιά σχολής» να αγαπήσουν περισσότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Test Drive || Ford Mustang Mach-E 351 PS: Mustang για πάντα!

Το μόνο σίγουρο, είναι ότι η Ford κάνει αρκετές προσπάθειες ώστε να συνδυάσει το σπορτίφ DNA της, με την νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Τρανό παράδειγμα είναι και η πληθωρική Ford Mustang Mach-E, η οποία αναδεικνύει το fun-to-drive συναίσθημα και υποστηρίζει με άνεση το «βαρύ» όνομα της.

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα Burnout Mode στα μοντέλα της Ford;

Το Burnout Mode θα αποτελεί μία διαφορετική εκδοχή του συστήματος Line Lock των Ford Mustang με τον θερμικό κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά ο οδηγός θα επιλέγει τη λειτουργία «Heat Tires» μέσα από το υπομενού «Track» του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, θα πρέπει να πατά σταθερά το πεντάλ του φρένου και στη συνέχεια να πιέζει και το «γκάζι».

Η Ford Mustang Mach-E αποκτά πρώτη μπαταρίες LFP

Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα αναγνωρίζει ότι το αυτοκίνητο είναι -κατά κάποιο τρόπο- εντός πίστας. Στη συνέχεια «κλειδώνει» τα εμπρός φρένα του οχήματος, απελευθερώνοντας τα πίσω, ώστε οι τροχοί να μπορούν να περιστραφούν. Ωστόσο, στην περίπτωση ενός ηλεκτρικού οχήματος με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), η διαδικασία μπορεί να γίνει και αντίστροφα.

H Ford ετοιμάζεται να κάνει «burnout»!

Σύμφωνα με το σχέδιο που κατέθεσε η Ford, το Burnout Mode σταματά μετά από 5 δευτερόλεπτα από την έναρξη. Επιπλέον, διακοπή της λειτουργίας λαμβάνει χώρα και όταν ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του γκαζιού.

Ωστόσο, το σύστημα προβάλλει στον πίνακα οργάνων ακόμη ένα ερώτημα προς τον οδηγό. Ειδικότερα, εμφανίζει ότι μπορεί να συνεχίσει τη διαδικασία και για τους εμπρός τροχούς, με τον οδηγό να κάνει τα ίδια βήματα, όπως προηγουμένως.

Τα μυστικά αυτονομίας της Ford Mustang Mach-E

H Ford ετοιμάζεται να κάνει «burnout»!

Η Mustang Mach-E είναι η πρώτη που θα λάβει το «σύστημα θέρμανσης των τροχών»

Η Ford, πιθανότατα να ενσωματώσει το Burnout Mode στην αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E. Μάλιστα, αυτό είναι κάτι το οποίο βλέπουμε και στο σχέδιο της Ford για το σύστημα, με το μοντέλο να κάνει εκεί την εμφάνισή του.

Ωστόσο, η ηλεκτρική Mustang Mach-E είναι ιδανική, διότι διαθέτει τόσο το όνομα των θρυλικών muscle cars όσο και το κατάλληλο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης. Προς το παρόν, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι η Ford να μας εντυπωσιάσει για ακόμη μία φορά.

H Ford ετοιμάζεται να κάνει «burnout»!

abb_img