Σπορ ηλεκτροκίνηση με το Hyundai Ioniq 5 N

Το Hyundai Ioniq 5 N μας εισάγει στον κόσμο της σπορ ηλεκτροκίνησης και η απόδοση του θα φτάνει τους 600 ίππους.

Ακούστε το άρθρο

Το Ioniq 5 αποκτά μία νέα, σπορ έκδοση με τον κωδικό N, την οποία θα δούμε πριν από το τέλος του 2022. Μάλιστα, το Hyundai Ioniq 5 N θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο της κορεάτικης φίρμας. Η Hyundai εστιάζει στη μεγάλη του απόδοση και τον ήχο, τον οποίο έχει ως στόχο να… ακούνε οι επιβάτες.

Το supercar της Hyundai «όνειρο ήταν και πάει»!

Τι γνωρίζουμε για το Hyundai Ioniq 5 N;

Η Hyundai άντλησε έμπνευση σχετικά με το Ioniq 5 N από τα πρωτότυπα N Vision 74 και RN22e. Σχετικά με το σύστημα κίνησης του ισχυρού μοντέλου, η Hyundai θα προχωρήσει με το τεχνολογικό υπόβαθρο του Kia EV6 GT. Θα έχει δηλαδή κίνηση στους 4 τροχούς, 2 ηλεκτρικούς κινητήρες και η συνδυαστική τους απόδοση θα αγγίζει τους σχεδόν 600 ίππους. Ακόμη, η μπαταρία του νέου ηλεκτρικού θα έχει χωρητικότητα 77,4 kWh.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Τριπλός θρίαμβος για τη Hyundai

Με σπορ αέρα η εμφάνιση του νέου μοντέλου

Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με τη σχεδίαση του Ioniq 5 N. Προφανώς, το νέο μοντέλο θα έχει πιο δυναμική και αιχμηρή εμφάνιση. Θα κυριαρχούν οι μεταλλικές επιφάνειες, ενώ θα δούμε και μεγαλύτερους πίσω τροχούς.

Ακόμη, θα είναι διαφορετικός ο προφυλακτήρας και θα οι εισαγωγές αέρα θα είναι περισσότερες και μεγαλύτερες. Παράλληλα, στο εσωτερικό θα επικρατεί σπορ αέρας, ενώ την παράσταση κλέβει το σπορ τιμόνι με τα αντίστοιχα καθίσματα.

Η Hyundai ετοιμάζει ηλεκτρικό με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ!

Την ίδια στιγμή, η Hyundai δίνει μεγάλη έμφαση στον ήχο που θα παράγει το Ioniq 5 N. Κατά πάσα πιθανότητα θα τοποθετήσει στο νέο μοντέλο το σύστημα τεχνητού ήχου N sound+, το οποίο θα διοχετεύει ένα μέρος του ήχου στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Ακόμη, το σύστημα N e-shift θα δίνει την αίσθηση συμβατικών αλλαγών ταχύτητας και κλιμάκωσης.

Το νέο εργοστάσιο της Hyundai θα είναι μόνο για ηλεκτρικά!

Ο Albert Biermann, Σύμβουλος της Hyundai, δήλωσε:

«Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι ο ήχος. Η ταχύτητα είναι ήδη εκεί, έχουμε τόνους ταχύτητας. Όταν μπήκα στην εταιρεία μιλούσαμε πολύ για τη μείωση του θορύβου, τώρα μιλάμε για τη προσθήκη ήχου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να δώσουμε στον οδηγό μια ωραία αίσθηση, λίγο ενθουσιασμό».

abb_img